Wydawnictwo Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie
Szukaj:
Wydawnictwo > PUBLIKACJE WN UPJPII > NOWOŚCI 2020 > Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji: Wykonywanie nadzoru nad treściami programowymi i reklamowymi oraz obowiązków wobec mediów publicznych - Agata Dziekan-Łanucha
Szukaj
Słowa kluczowe:

Cena:
,
Kategoria:


Wyszukiwanie zaawansowane

Książka
« wróć
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji: Wykonywanie nadzoru nad treściami programowymi i reklamowymi oraz obowiązków wobec mediów publicznych - Agata Dziekan-Łanucha
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji15,00zł
ISBN: 978-83-7438-857-3
Miejsce wydania: Kraków
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 152
Koszyk: do koszyka
Ocena: 0
SPIS TREŚCI:

WSTĘP

ROZDZIAŁ I
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji jako organ kontrolujący działalność programową i reklamową nadawców radiowych i telewizyjnych


1.1. Działalność kontrolna w zakresie przestrzegania artykułu 18 ustawy o radiofonii i telewizji
˙ ˙ 1.1.1. Egzekwowanie zakazu emisji audycji zawierających treści zdefiniowane w artykule 18 ustępach 1, 2 i 3
˙ ˙ 1.1.2. Egzekwowanie zakazu emisji audycji, które mogą zagrażać fizycznemu, psychicznemu lub moralnemu rozwojowi małoletnich
1.2. Kontrola w zakresie przestrzegania przez nadawców przepisów dotyczących obecności w programach określonych kategorii audycji i ich minimalnego czasu nadawania
1.3. Kontrola działalności reklamowej i sponsorskiej
1.4. Kontrola programowa mediów publicznych w zakresie realizacji obowiązków misyjnych

Podsumowanie

ROZDZIAŁ II
Zadania Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wobec mediów publicznych


2.1. Powołanie spółek mediów publicznych i udział w tym procesie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
2.2. Wybór rad nadzorczych w spółkach mediów publicznych oraz ich pierwszych zarządów i konsekwencje tych decyzji
2.3. Powoływanie rad programowych
2.4. Ustalanie zasad prezentowania i wyjaśniania polityki państwa przez naczelne organy władzy państwowej w mediach publicznych
2.5. Ustalanie trybu dostępu partii politycznych, związków zawodowych i związków pracodawców do mediów publicznych
2.6. Ustalanie zasad emisji audycji wyborczych w mediach publicznych
2.7. Ustalanie trybu informowania w mediach publicznych o działalności organizacji pożytku publicznego

Podsumowanie

BIBLIOGRAFIA
« wróć
© by Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Powered by MAJpage 1.2