Wydawnictwo Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie
Szukaj:
Wydawnictwo > PUBLIKACJE WN UPJPII > Nauki społeczne > Media > Lokowanie idei w reklamie Studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu youtube - Klaudia Cymanow-Sosin
Szukaj
Słowa kluczowe:

Cena:
,
Kategoria:


Wyszukiwanie zaawansowane

Książka
« wróć
Lokowanie idei w reklamie Studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu youtube - Klaudia Cymanow-Sosin
Lokowanie idei w reklamie Studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu youtube - Klaudia Cymanow-Sosin35,00zł
ISBN: 978-83-8180-365-6
Miejsce wydania: UPJPII / Adam Marszałek
Rok wydania: 2020
Koszyk: do koszyka
Ocena: 0
Publikacja otrzymała nagrody im. dr. Pawła Stępki w kategorii "B" za najlepsze wydawnictwo naukowe i popularno-naukowe z dziedziny mediów elektronicznych.

Książka ma wiele atutów. Bez wątpienia należą do nich trafnie wybrany temat, logiczna konstrukcja problemowa czy narracja Autorki, która wykorzystuje obszerny materiał źródłowy oraz literaturę z wielu dyscyplin naukowych. Na uwagę zasługują też rzetelne analizy i przemyślana koncepcja badań, które przesądzają o oryginalności i istotności pracy. Prezentowane wyniki badań ilościowych udokumentowane zostały bogatym materiałem ilustracyjnym. (…) Praca jest cennym źródłem nie tylko dla badaczy i studentów komunikacji społecznej i mediów, ale także innych dyscyplin o profilu społecznym czy humanistycznym. Pomoże także praktykom w lepszym zrozumieniu problematyki lokowania idei i wartości w komunikacji perswazyjnej.
dr hab. Małgorzata Łosiewicz, prof. UG

Dzieło jest efektem wielomiesięcznej, benedyktyńskiej wręcz pracy, którą Autorka włożyła w przeprowadzenie znakomicie przygotowanych badań (w tym eyetrackingowych i encefalograficznych) oraz rzetelne kwerendy literaturowe. Autorka wykazuje znakomitą orientację w szerokim spektrum problematyki – od komunikologii po neuromarketing, wprowadzając kolejne definicje, w tym idea placement, i wyjaśniając je językiem zrozumiałym, odnosząc się przy tym do światowej literatury przedmiotu. (…) Projekt kategoryzacji medialności perswazyjnej idei z pewnością zainspiruje innych badaczy i będzie dla nich metodologiczną podpowiedzią, w jaki sposób takie badanie – od strony logistycznej i naukowej – zaplanować i zorganizować. Książka Klaudii Cymanow-Sosin to oryginalna, dopracowana w detalach, wyjątkowo ciekawa i aktualna pozycja, która z pewnością zostanie dostrzeżona i wysoko oceniona przez czytelników.
dr hab. Krzysztof Gajdka, prof. UPJPII
« wróć
© by Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Powered by MAJpage 1.2