Wydawnictwo > PUBLIKACJE WN UPJPII > NOWOŚCI 2020 > Wychowanie religijne w systemie pedagogicznym Marii Montessori w Polsce i we Włoszech - Natalia Walkowiak
Kategorie
Szukaj
Bestsellery
05. Pogrzeb w prawie kanonicznym i prawie świeckim - red. Elżbieta Kruk
08. Ku nowemu życiu: Teologia i znaczenie chrześcijańskiej inicjacji dla życia wiarą - Adelajda Sielepin
09. Chciwość w życiu publicznym [EŻP 5] - red. Władysław Zuziak, Joanna Mysona Byrska
10. Tymoteusz I, Listy I-VIII - przekł., opr. tekstu syryjskiego i wstęp ks. Jan Żelazny
Książka
« wróć | |
Wychowanie religijne w systemie pedagogicznym Marii Montessori w Polsce i we Włoszech - Natalia Walkowiak | |
![]() | 39,00zł |
ISBN: 978-83-7438-895-5 | |
Miejsce wydania: Kraków | |
Rok wydania: 2020 | |
Ilość stron: 238 | |
Koszyk: do koszyka | |
Ocena: 0 | |
SPIS TREŚCI: Abstrakt Wykaz skrótów WSTĘP I. NAUCZANIE RELIGII W DOKUMENTACH KATECHETYCZNYCH KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO ˙ ˙ 1. Nauczanie religii w dokumentach katechetycznych Kościoła powszechnego ˙ ˙ 2. Nauczanie religii w dokumentach katechetycznych Kościoła w Polsce ˙ ˙ 3. Nauczanie religii w dokumentach katechetycznych Kościoła we Włoszech II. KONCEPCJA WYCHOWANIA RELIGIJNEGO DZIECKA WEDŁUG MARII MONTESSORI I SOFII CAVALLETTI ˙ ˙ 1. Historia rozwoju wychowania religijnego Marii Montessori i Sofii Cavalletti we Włoszech i w Polsce ˙ ˙ 2. Rozwój duchowo-religijny dziecka w ujęciu Marii Montessori i Sofii Cavalletti ˙ ˙ 3. Otoczenie i jego aspekty według Marii Montessori i Sofii Cavalletti III. METODOLOGIA BADAŃ WŁASNYCH ˙ ˙ 1. Opis metody i techniki badawczej ˙ ˙ 2. Czas, miejsce i sposób przeprowadzenia badań ˙ ˙ 3. Charakterystyka respondentów ankiety IV. SPOSOBY PROWADZENIA NAUCZANIA RELIGII KATOLICKIEJ W MONTESSORIAŃSKICH PLACÓWKACH W POLSCE I WE WŁOSZECH ˙ ˙ 1. Katecheza Dobrego Pasterza ˙ ˙ 2. Elementy Katechezy Dobrego Pasterza w klasycznej lekcji religii ˙ ˙ 3. Elementy wychowania religijnego w ramach edukacji kosmicznej V. WNIOSKI I POSTULATY DZIAŁAŃ KATECHETYCZNYCH ˙ ˙ 1. Katecheza Dobrego Pasterza w porównaniu z klasyczną lekcją religii ˙ ˙ 2. Zalety i wady Katechezy Dobrego Pasterza ˙ ˙ 3. Perspektywy rozwoju Katechezy Dobrego Pasterza w Polsce i we Włoszech ZAKOŃCZENIE Bibliografia I. Źródła II. Literatura przedmiotu III. Literatura pomocnicza Aneks I Kwestionariusz ankiety Aneks II Wywiad z ks. Danielem Saottinim, dyrektorem Krajowego Biura ds. Nauczania Religii Katolickiej przy Konferencji Episkopatu Włoch Spis tabel Spis wykresów | |
« wróć |
...jest pusty
Zaloguj
© by Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Powered by MAJpage 1.2